top of page
  • Laurine

Bullet journal | Maart


Weer een nieuwe maand, betekent ook meteen nieuwe bullet journal spreads! Eind februari werden we al even verwent met vroeg lenteweer, maar inmiddels kan je alweer gewoon spreken van de typische 'maartse buien'. School is voor mij ook weer volop aan de gang, dus een goede planning is noodzakelijk. Kijk je mee?

Als ik eerlijk ben, vind ik het wel steeds moeilijker nu het mijn tweede jaar bullet journalen is om iedere maand een nieuw thema te bedenken. Dus heb ik me weer eens laten inspireren door Amanda Rach Lee. Maar zoals altijd is het een vrije inspiratie, waarbij ik vaak enkel de coverpagina overneem, maar voor de andere pagina's gebruik ik liever m'n eigen lay-out.

Vanaf januari heb ik geen aparte blogkalender meer en voorlopig ga ik dat zo houden. Momenteel staat mijn blog toch -helaas- op een laag pitje, dus is het niet zo noodzakelijk. Wél behoud ik zo'n klein overzichtje omdat ik het toch wel boeiend vind om die statistiek een beetje bij te houden.

Voor de volgende spreads probeerde ik wat uit met verschillende types bladeren. Het lijkt niet echt een samenhangend geheel, maar desondanks ben ik wel blij met de bladeren aan de onderkant van de dank-pagina.

Tenslotte nog een ruime weekspread zodat ik goed kan plannen. Vorige maand probeerde ik ook voor het eerst een habit tracker uit en zoals je ziet deze maand niet meer. Ik merkte toch dat ik het niet zo consequent invulde, maar misschien dat ik het ooit nog eens probeer.

Kijk jij ook zo uit naar het mooie lente weer?

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

- Toon Hermans

bottom of page