top of page
  • Laurine

Wat ik leerde van deze dag


Als je een trouwe lezer bent, is het je vast wel opgevallen dat mijn blog momenteel op een lager pitje staat. Daarom leek het me een goed idee, om weer eens een kleine update te schrijven over hoe het mij gaat. Nu zag ik onlangs op de blog van Irene een heel leuk artikel waarin ze vertelde over wat ze had geleerd van die ene dag, en dat is precies wat ik vandaag ook ga doen.

★ Mensen fietsen door wanneer het licht op groen springt, ook al rijden ze daardoor tegen een voorbijgaande auto...?! Please be safe people!

★ Vertrouwen in jezelf hebben loont.

★ Verbouwingen in huis betekent vooral héél veel stof en dus samen met je huisgenoten eerst een uurtje kuisen wanneer je thuiskomt, alvorens verder te gaan met de orde van de dag.

★ Ananas is altijd lekker: of het nu goed of slecht weer is.

★ Ik ben nog steeds heel blij met mijn studiekeuze. :)

★ Als het aankomt op afspreken met oude vrienden: de aanhouder wint. Na een aantal mislukte pogingen om met z'n allen af te spreken, hebben we eindelijk een datum kunnen prikken. Yes!

★ Zo blij dat het vroeger licht is en dat ik niet meer in het donker naar school hoef te fietsen. Laat dat lenteweer maar komen!

★ Mijn vader en ik zijn een goed team als het aankomt op problemen oplossen (lees: mijn vader lost het technische probleem op en ik kijk aandachtig toe ;) )

Hoe was jouw dag?

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

​

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

​

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

​

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

​

- Toon Hermans

bottom of page