top of page
  • Laurine

Bullet journal | April


April staat voor deur en dat betekent dat de donkere dagen plaats maken voor zonnig lenteweer en daar word ik heel blij van! Dit is de laatste maand voordat de examenstress gaat toeslaan en dus staan er de aankomende weken nog enkele leuke dingen op de planning.

Geïnspireerd door het zonnig weer wilde ik graag een kleurrijk thema deze maand. Ik had ook echt zin om iets te tekenen dus werd het dit luchtballonnenthema. Het tekenen bleek moeilijker dan gedacht, maar toch ben ik best tevreden met het resultaat.

Hier heb ik een foutje gemaakt: bovenaan de bladzijde staat namelijk in het groot "week", maar dit is uiteraard het maandoverzicht, oeps! Gelukkig is dit met wat tippex snel weer opgelost.

Door het kleurenthema kon ik spelen met de verschillende tinten geel en bovendien hoefde ik niet telkens een volledige luchtballon te tekenen, wat veel tijd uitspaarde.

Mijn dank- en herinneringenpagina's zijn zoals gewoonlijk simpel maar binnen het thema.

Het viel mij op dat ik de laatste weken van maart geen gebruik meer maakte van mijn weekoverzichten om mijn dagelijkse taken plannen. Dit komt vooral doordat ik weer heel erg gebruik maak van Todoist, een app voor op je telefoon of computer waar je to-do-lijstjes voor de hele week kan maken. Daarom kies ik weer voor een compacter weekoverzicht, enkel voor de belangrijkste taken en deadlines.

Zou jij weleens in een luchtballon willen vliegen?

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

- Toon Hermans

bottom of page