top of page
  • Laurine

Bullet journal | Mei


Nieuwe maand, nieuwe bullet journal spreads! Dit keer een thema rondom zeeschelpen, wat -om eerlijk te zijn- beter paste bij het zomerweer van de vorige weken, maar hopelijk kunnen we snel weer genieten van zulk zonnig weer! En zo niet, is toch een vrolijk thema. ;)

De ene maand heb ik al wat meer inspiratie voor een thema dan de andere maand, maar gelukkig zijn er voor die maanden met wat minder inspiratie vriendinnen met goede ideeën. Ook deze maand dus, waarbij mijn vriendin L. dit zeeschelpenthema aanraadde. Ik deed wat ideeën op op Pinterest en moest wat oefenen op het tekenen van schelpen, want dat bleek toch iets moeilijker dan ik eerst dacht. Maar uiteindelijk is dit het resultaat!

Mijn maandoverzicht, naar mijn mening niet de leukste pagina deze maand, maar zoals altijd wel heel praktisch.

Dan volgen naar gewoonte mijn dank- en herinneringenpagina's. Deze zien er altijd heel leeg uit aan het begin van de maand, maar op het eind staan ze volgeschreven met mijn favoriete momenten. Deze keer wilde ik mijn herinneringen als een soort woordspin rond deze zeester schrijven, zodat de lay-out eens anders was.

Een nieuwe toevoeging deze maand: de study-tracker. Deze zag ik de laatste tijd geregeld voorbijkomen en naar aanleiding van de examens binnenkort (spannend!) leek het mij wel boeiend om eens te zien hoeveel uur per dag ik gemiddeld studeer en of ik dat eventueel nog moet bijschaven naar de examenperiode toe. Het principe is heel simpel: de verticale lijn staat voor alle dagen van de maand en de horizontale lijn voor het aantal uren per dag. Ik ben benieuwd hoe dit schema er zal uitzien op het einde van de maand!

Fijne maand mei en aan alle studenten die al in mei examens hebben: veel succes, je kan het!!

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

- Toon Hermans

bottom of page