top of page
  • Laurine

Bullet journal | Juni


Het is alweer juni en dat betekent dat ik de komende weken voornamelijk bezig zal zijn met examens. Bijgevolg zijn mijn spreads deze maand wat simpeler en wat meer minimalistisch, maar daarom niet minder leuk!

Het concept van deze maand is naar het idee van Shayda Campbell, zij maakt hele leuke video's over bullet journalen. Dit thema sprak me meteen aan omdat het niet te moeilijk is om na te creëren en er tegelijkertijd wél heel leuk uitziet (al zeg ik het zelf ;)).

Maar goed, ik wilde het deze keer eenvoudig houden, dus ik dacht aan een zwart-wit thema. Ik blijf echter Laurine en gebruik veel te graag kleurtjes, dus dat idee heb ik dan ook snel overboord gegooid. De accentkleur voor deze maand is het pastelgroen van Stabilo, voor de geïnteresseerden. Echt een lentekleur, zo fris!

Ik maakte ook een overzicht met alle examens die ik moet afleggen deze maand, dat deed ik ook januari en dat werkte destijds heel goed. Zo heb ik alle informatie wat betreft data, tijden, lokalen op één plaats. En het allerbeste is dat ik na ieder examen het vakje kan afvinken en dat geeft me echt een goed gevoel. Niets beter dan aftellen naar de zomer!

Ten slotte nog het weekoverzicht. Vermoedelijk zal er de eerstvolgende weken niet veel anders op de planning staan dan studeren, maar voor de goede gang van zaken heb ik alsnog een overzicht gemaakt. Aangezien ik het momenteel dus wat drukker heb, zullen er ook wat minder blogposts online komen. Er staan nog enkele artikeltjes ingepland voor de komende weken, maar dan weet je alvast wat er gaande is als het hier even stil is.

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

- Toon Hermans

bottom of page