top of page
  • Laurine

Mijn plannen voor de zomer


Na al die weken uit te kijken naar mijn zomervakantie kan ik niet wachten om te delen wat voor leuke dingen ik allemaal ga doen deze zomer! Uiteraard is de zomer ook de perfecte tijd van het jaar voor spontane uitstapjes, maar er staan nu al een aantal toffe dingen ingepland. Lees je mee?

ARGENTINIË

Ik kan het zelf nauwelijks geloven, maar ik ga op reis naar Argentinië dit jaar! Ik kan niet uitdrukken hoe erg ik hier naar uitkijk. Het lijkt me zo'n ongelooflijk mooi land en dit is natuurlijk dé uitgelezen kans om mijn Spaans eens buiten de schoolbanken te gebruiken.

TALENCURSUS IN SPANJE

Mijn reis naar Argentinië zal echter niet mijn enige oefening voor het Spaans zijn deze zomer, want ik ga een talencursus volgen aan een universiteit in Spanje. Samen met twee vriendinnen volgen we 's ochtends Spaanse les en hebben we telkens de namiddag vrij om leuke dingen te doen. Heel spannend allemaal, als je 't mij vraagt.

TOMORROWLAND

Vorig jaar ging ik voor het eerst naar het Tomorrowland en blijkbaar heb ik de smaak te pakken, want dit jaar ga ik weer. Samen met een goede vriendin van mij gaan we weer genieten van de muziek en het prachtige decor.

THEORETISCH RIJBEWIJS Dit is iets wat ik al heel lang heb uitgesteld, maar deze zomer ga ik er echt werk van maken: mijn theoretisch rijbewijs. Ik ga samen met een vriendin studeren, zodat we elkaar kunnen motiveren (en controleren!). Geen excuses meer!

WERKEN

Naast al die leuke activiteiten moet er natuurlijk ook nog gewerkt worden. Al moet ik zeggen dat ik mijn vakantiejob graag doe en ik kijk er dus eerder naar uit dan dat ik er tegenop zie. Gelukkig maar! :)

SCHRIJVEN

Uiteraard ga ik heel erg veel bloggen deze zomer, maar ik wil ook terug meer tijd besteden aan mijn onafgewerkte manuscripten. In 2018 heb ik heel veel geschreven, maar sinds ik aan de universiteit gestart ben, kan ik maar moeilijk tijd vinden. De laatste tijd voel ik me echter weer opgeladen en vol inspiratie, dus hoog tijd om al die ideeën op papier te zetten!

Heb jij leuke plannen voor deze zomer?

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

​

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

​

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

​

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

​

- Toon Hermans

bottom of page