top of page
  • Laurine

Bullet journal | Juli


Het is zomer! Daar hoort natuurlijk een vrolijk en kleurrijk bullet-journal-thema bij. En als er nu één ding is dat ik voel wanneer ik naar de spreads van deze maand kijk, dan is het wel die grote glimlach op mijn gezicht. Kijk je mee?

Ik had eigenlijk totaal andere plannen voor het thema van deze maand, maar op het laatste nippertje gooide ik het toch nog over een andere boeg toen ik deze video van Amanda Rach Lee zag. Dit vissen-thema past precies in mijn straatje: kleine tekeningetjes (die niet te moeilijk zijn) en veel kleurtjes! Na mijn examens heb ik me naar hartenlust kunnen uitleven en ontspannen bij het tekenen van al deze unieke visjes.

Het enige nadeel van deze maand is dat de stiften die ik gebruikte -helaas- wel doordrukte op het papier van mijn bullet journal, wat niet zo'n mooi resultaat gaf. Desondanks ben ik wel blij met de kleurencombinatie.

Ook hier zie je dat de tekeningetjes van de vorige bladzijde zichtbaar zijn, maar ja dat is ook het fijne aan een bullet journal: Je maakt het helemaal zelf, dus het is ook niet perfect. :)

Dan een nieuwe toevoeging! Op de linkerbladzijde heb ik namelijk een summer playlist met een aantal van mijn favoriete zomerliedjes die me instant een goed gevoel geven en me in vakantiestemming brengen (heel leuk!). En aan de rechterkant heb ik een lijstje opgesteld voor een zogenaamde summer bucketlist. Het klinkt misschien een beetje suf, maar de zomervakantie kan zo voorbij vliegen en dit lijstje herinnert mij eraan wat voor toffe dingen ik allemaal wil doen.

Nog meer visjes! Het was zó leuk om te spelen met de verschillende kleurencombinaties en printjes om zo iedere vis uniek te maken.

De volgende pagina is er ook eentje specifiek voor deze maand, want hier wil ik een soort collage-achtig-iets maken over mijn reis naar Argentinië. Daarom dat deze bladzijde voorlopig dus ook nog leeg zijn, maar binnenkort hopelijk niet meer!

Laatst vertelde een goede vriendin Z mij dat ze zo rustig wordt van mijn bullet journal spreads, dus leek het mij een goed idee om tussen al die vrolijke gekte een overzichtelijk weekoverzicht te bewaren. Vandaar deze simpele lay-out om mee af te sluiten.

Hopelijk ben jij ook zo aan het genieten van het goede weer! ☼

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

- Toon Hermans

bottom of page