top of page
  • Laurine

Bullet journal | augustus


Hallo, allemaal! Zijn jullie ook zo aan het genieten van de zomer? Ik in ieder geval wel. ☼ Het is alweer tijd voor een nieuwe maand in mijn bullet journal en deze maand heb ik iets nieuws geprobeerd. Toen ik door mijn bullet journal bladerde, viel het me op dat ik dit jaar nog geen collageachtige spreads had gemaakt. Dus, daar heb ik meteen verandering in gebracht! Kijk je mee naar het resultaat?

De eerste pagina is al meteen één van mijn favorieten van deze maand, want het straalt echt een zomergevoel uit! De plaatjes kreeg ik onlangs opgestuurd bij de brievenpost van Marthe (super leuk!), maar ik ben er zeker van dat je gelijkaardige plaatjes kan vinden op Pinterest. Verder wilde ik toch dicht bij mezelf blijven, dus koos ik ervoor om -zoals gewoonlijk- stempels te gebruiken en ik maakte het af met de accentkleur voor deze maand.

Niet veel bijzonders aan het maandoverzicht. Ik gebruikte de stift en markeerder van Stabilo, die gek genoeg nét niet dezelfde tint blauw waren, maar met een beetje goede wil kijk je daar doorheen. ;)

Deze plaatjes kreeg ik ook toegestuurd, super leuk samen, toch? De quote die je hierboven ziet deelde ik een tijdje terug al op mijn Instagram en daar kreeg ik toen heel leuke reacties op, dus ik besloot het een permanent plaatsje in mijn bullet journal te geven.

Aan de linkerkant zie je mijn 'notes'-pagina. Dit is een nieuwe toevoeging, die ik nog niet eerder met jullie deelde. In juni maakte ik in een spontane bui eens een gelijkaardige spread en dat is me toen heel goed bevallen dus ik wil het nog eens gebruiken. Het idee is dus dat ik hier wat kan neerschrijven over dingen die gebeurd zijn/ die door mijn hoofd gaan, noem het maar op. Als een soort dagboek, maar enkel wanneer ik er behoefte aan heb. Het voelt een beetje als een aanvulling op mijn dank- en herinneringenpagina's. Heel fijn om later op terug te kijken!

Voor de tweede week liet ik mij inspireren op een spread die ik had gezien in dit artikel van Marjolean. Ik wilde eens iets nieuws proberen. Het resultaat is niet helemaal geworden zoals ik het voor ogen had, maar ik denk dat ik het in de toekomst nog een keertje ga proberen, want het lijkt me wel een fijne lay-out.

Ziezo, ik ben helemaal klaar voor augustus en ik heb er zin in! Er staan al een heleboel toffe dingen op de planning, waaronder een talencursus in Spanje! Leuk, leuk, leuk!

Heb jij leuke plannen deze maand?

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

- Toon Hermans

bottom of page