top of page
  • Laurine

Bullet journal | September


Het is alweer tijd voor september! Voor mij is dat een maand van vakantiewerk, maar daarna ook weer school en vooral de laatste zonnestralen meepikken voordat het weer herfst wordt. En bij een nieuwe maand horen natuurlijk ook nieuwe bullet journal spreads. Dit keer een vrolijk en vooral kleurrijk thema om het nieuwe academiejaar meteen goed te starten!

Het thema van deze maand is naar het idee van Amanda Rach Lee. Het is weer eens iets helemaal anders dan wat ik gewend ben. Hoewel ik eerst mijn twijfels had bij dit 80's thema, moet ik nu zeggen dat het misschien wel een van mijn favoriete thema's is van dit jaar. Het is wat meer abstract, maar het was heel leuk om te tekenen en ik word helemaal blij van alle kleurtjes!

Nu ik eenmaal begonnen was, besloot ik maar all out te gaan met al die kleurtjes. Leuk, toch?

Op de volgende pagina maakte ik weer een playlist! In juli maakte ik ook al een spread met mijn favoriete zomerliedjes. Deze keer is het gewoon een lijst met liedjes waar ik momenteel vaak naar luister, lijkt me leuk om later op terug te kijken.

En dan tenslotte nog het weekoverzicht. Ik heb het thema met de vormen en de kleuren nog wat verder doorgetrokken, maar wel de simpele lay-out behouden, want september belooft een drukke maand te worden.

Wat is jouw favoriete kleur?

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

- Toon Hermans

bottom of page