top of page
  • Laurine

Bullet journal | oktober


Het weer buiten is herfstig: het geluid van de wind die rond het huis raast en regendruppels op de ramen. Het is tijd voor oktober! Persoonlijk vind ik dat altijd een vreemde maand van het jaar, inmiddels zit je alweer in de schoolroutine, maar verder zijn er ook geen speciale activiteiten om naar uit te kijken, want verjaardagen en feestdagen zijn dan weer nét te ver weg. Gelukkig, heb ik wél een aantal leuke nieuwe bullet journal spreads klaar staan voor deze maand. Kijk je mee?

Deze maand een maanthema. Voornamelijk omdat ik verliefd ben op deze mooie blauwe kleur en ik dacht dat deze koele kleuren ook wel passend waren bij het kille en stormachtige herfstweer van de laatste week.

Als accent gebruikte ik voornamelijk het blauwe papier uit een oude Flow en daarnaast gebruikte ik mijn zilverkleurige gelpen voor de details. Ik tekende ook nog enkele sterretjes om het af te maken. Wél met behulp van een sjabloon, want zoals ik eerder al een zei kan ik geen sterretjes tekenen.

Het bovenstaande plaatje vond ik op Pinterest, evenals de quote.

Af en toe vind ik het wel leuk om een speciale pagina te wijden aan iets wat gerelateerd is aan het thema. Vandaar dus deze pagina met de verschillende fases van de maand en hun bijhorende betekenis.

En dan ten slotte nog het weekoverzicht. Als je trouw mijn bullet journal spreads volgt, dan zie je misschien dat ik deze keer voor een andere indeling dan normaal heb gekozen. Het voelde weer als tijd voor iets anders en de komende weken zal moeten blijken of deze indeling me bevalt. Maar heel waarschijnlijk grijp ik volgende maand alweer terug naar mijn vorige lay-out. Macht der gewoonte zeker?

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

- Toon Hermans

bottom of page