top of page
  • Laurine

4 Dingen die ik nog wil leren


Leren blijf je je hele leven lang doen, ook al is je schooltijd voorbij. Zeker in de wereld van vandaag waar zoveel mogelijk is, prikkelt het dan ook enorm om veel verschillende dingen uit te proberen. Vandaag deel ik vier vaardigheden die ik de komende jaren graag onder knie zou krijgen.

CELLO SPELEN

Leuk feitje over mij: ik kan trompet spelen. En hoewel ik dat als kind met plezier gedaan heb, denk ik toch dat ik destijds de verkeerde keuze heb gemaakt wat betreft muziekinstrument. Ik zou namelijk heel graag leren om de cello te bespelen, een compleet ander instrument dan een trompet. Momenteel zie ik niet echt wanneer ik er tijd voor zou kunnen maken, maar ik denk wel dat ik ooit lessen zal nemen.

FOTOGRAFEREN

Ik vind het heel leuk om terug te kijken op foto's en voor mezelf hoeven die helemaal niet zo perfect te zijn. Maar sinds ik blog hecht ik wel meer belang aan kwalitatieve foto's. Toch vind ik het vaak nog lastig om een mooie flatlay te maken. En dan waag ik mij zeker nog niet aan artistieke fotografie zoals die leuke foto's die Marthe bijvoorbeeld weleens maakt met haar analoge camera. Maar als je in mijn blogarchieven graaft naar het vroege begin van deze blog (please don't), zie je toch wel al een hele vooruitgang.

SCHAATSEN

Vorig jaar kreeg ik mijn eerste eigen paar schaatsen voor Kerstmis. Ik ben er nog steeds dolblij mee, want dit was iets waar ik al jaren van droomde. Nu niet dat dit paar van buitengewoon hoge kwaliteit is, ze zijn verre van professioneel, geloof me. Desondanks wil ik er wel goed gebruik van maken en wil ik ook echt leren om wat beter te schaatsen (lees: minder te vallen).

AUTORIJDEN

Doordat ik pas op het einde van het kalenderjaar jarig ben, was autorijden iets waar ik heel lang nog te jong voor was. Maar inmiddels ben ik ruim achttien en kan ik wel degelijk mijn rijbewijs halen. Gedaan met uitstellen! Hier moet ik deze zomer toch echt eens werk van maken.

Wat zou jij nog graag leren?

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

​

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

​

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

​

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

​

- Toon Hermans

bottom of page