top of page
  • Laurine

5x Hier ben ik niet zo goed in


Vorige week deelde ik een artikel waarin ik het had over eerlijk zijn op mijn blog. In teken van het eerlijk en open zijn deel ik vandaag een minder glamoureuze kant van mijn leven. Te beginnen bij een aantal dingen waarvan ik niets bak. Grinnik je mee?

VOLLEYBAL |

Over het algemeen zou ik durven zeggen dat ik best wel een sportief persoon ben. Maar als er één sport is waar ik echt niets van bak, dan is het zonder twijfel volleybal. Uiteraard is sport iets wat je moet leren enzo, maar inmiddels speel ik al jaren volleybal op school, maar na meer dan zes jaar zou ik verwachten dat ik toch een behoorlijk potje zou kunnen spelen. Wel, niet dus...

FOTOGRAFIE |

Hoe erg ik ook kan genieten van prachtige foto's, ik kan alleen maar vol bewondering toekijken hoe andere bloggers schitterende plaatjes bij hun artikels of op hun Instagram hebben. Ik doe mijn best en probeer zoveel mogelijk bij te leren, maar mijn blogfoto's of mijn Instagram ziet er nooit zoals ik graag zou willen. Ik wil dan ook meteen jullie lieve lezers bedanken voor de toffe reacties op de foto's van mijn reis naar Italië, want het betekent veel voor me om te horen dat er een aantal leuke foto's tussen zitten!

NAGELLAK |

Ligt het aan mijn vingers of ligt het aan mijn capaciteiten? Geen idee, maar als ik probeer nagellak op te doen, dan eindigt het met alsnog nagellakloze nagels en een heel slecht humeur. Ik vind het een frustrerend werkje en je zal mij dan ook zelden met nagellak zien.

LAAT OPBLIJVEN |

Heel saai, ik weet het, maar het is de waarheid: ik ben absoluut geen nachtuil. Ik sta veel liever wat vroeger op om nog wat werk te doen, dan dat ik een nachtje door doe. Nee, het liefst lig ik voor middernacht in mijn bed.

KOU VERDRAGEN |

Jup, ik ben een koukleum. Zolang het geen twintig graden is, kan je er zeker van zijn dat ik het maar frisjes vind. Het grappige is dat mijn handen ook echt blauw-paars kleuren, waardoor het vaak nog lijkt dat ik het kouder heb dan dat ik me daadwerkelijk voel. Maar eens het kwik tot boven de 20 graden gestegen is, dan heb ik het ook warm en draag ik met veel plezier jurkjes en rokjes.

Ach ja, er zit niets anders op dan naar warmere oorden te verhuizen. ;)

Waar ben jij niet zo goed in?

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

​

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

​

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

​

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

​

- Toon Hermans

bottom of page