top of page
  • Laurine

De laatste 75 dagen van 2019


Een slechte gewoonte van mij is dat ik teveel bezig ben met tijd. Want voor mijn gevoel gaat de tijd altijd te snel. Dus toen ik ontdekte dat er slechts 75 dagen over zijn in dit jaar kreeg ik een lichte paniekaanval. Maar gelukkig levert dat wél leuke blogposts op, zoals deze. Want 2019 is nog niet voorbij en er zijn nog iets meer dan twee maanden om te genieten en dingen te doen die je altijd al wilde doen. En dít is hoe ik de laatste dagen van 2019 ga doorbrengen.

BULLET JOURNAL LIJST AFWERKEN

Begin dit jaar maakte ik een spread in mijn bullet journal met 60 dingen die ik wil doen voor 2019 eindigt. Dit kan variëren van dingen zoals "een nieuwe stad in Europa verkennen" tot praktische dingen zoals "de wastafel in mijn kamer herstellen". En tot mijn grote vreugde heb ik er al een heel aantal dingen van kunnen afstrepen zoals naar een concert gaan, cello leren spelen, een bezoekje aan de dierentuin en nog veel meer. Toch is mijn lijst nog niet af dus mocht je nog leuke ideeën hebben, laat het dan zeker weten in de reacties!

FEEST VIEREN

Sowieso staat het najaar in het teken van de feestdagen, maar in mijn familie zijn de laatste maanden van jaar éxtra feestelijk door alle jarigen de komende maanden. Super gezellig allemaal! Dit jaar heb ik ook plannen om mijn eigen verjaardag uitgebreid te vieren, dus daar kijk ik alvast heel erg naar uit!.

BOEK AFSCHRIJVEN

Ik vertelde al eerder dat het voorbije jaar niet mijn sterkste was op het gebied van creatief schrijven. Het heeft heel lang op een laag pitje gestaan, maar inmiddels heb ik de schrijversmicrobe weer helemaal te pakken. Daarom wil ik graag afmaken waar ik mee begonnen ben en net zoals vorig jaar mijn manuscript afwerken. Geen idee of het nog haalbaar is in drie maanden, maar ik hoop toch om de eerste versie af te hebben voor Nieuwjaar.

GEWOON LEVEN

En verder ga ik nergens te veel bij stil staan en het leven gewoon z'n gangetje laten gaan. Want uiteindelijk zijn dit gewoon dagen zoals alle anderen en dat is helemaal prima. Dus, ik ga deze dagen leven en genieten. Meer hoeft dat niet te zijn. :)

Wat ga jij de laatste 75 dagen van dit jaar doen?

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

- Toon Hermans

bottom of page