top of page
  • Laurine

Laatstejaars Galabal


Als laatstejaars zijn er een heleboel leuke activiteiten om naar uit te kijken tussen het leren door. Zo is er de laatste-100-dagen-week, de eindejaarsreis en dan het galabal. (En de proclamatie, mijn diploma-uitreiking is zonder twijfel ook een hoogtepunt ;) ). Maar goed, het bal dus. Ik dacht altijd dat het enkel in Engeland en Amerika zo'n grote en chique bedoening was, maar blijkbaar doet mijn school er ook aan mee. Dus ging ik op zoek naar de perfecte outfit voor een onvergetelijke avond.

DE JURK

Aan mijn jurk zit een heel leuk verhaal verbonden. Ik kwam het namelijk tegen in een klein boetiekje in Tenerife! Als je mijn blog al even volgt, weet je misschien nog dat ik rond de jaarwisseling op vakantie was in Tenerife. En doordat het rond Oud en Nieuw was, had het boetiekje veel feestkleding in haar etalage hangen. Waaronder dus deze elegante, lange jurk in koninklijk blauw. Ze had er nog maar één van en zodra ik het aanhad, wist ik dat dit mijn jurk zou worden. Met dank aan de aanpassingen door mijn lieve nicht G. past hij precies goed en voel ik mij net een prinses.

DE ACCESSOIRES

De jurk had niet veel nodig, maar als schoenen koos ik voor deze sandalen van Softwaves! Ze pasten perfect bij mijn jurk en zaten bovendien als gegoten (bonus: geen pijnlijke voeten bij het dansen!). Het tasje is van Burkely en was super handig want het had vele meer ruimte dan dat op het eerste zicht lijkt.

Verder waren er nog enkele details aan die mijn outfit compleet maakten. Zoals deze sjaal met zachte blauwe en roze tinten zodat ik niet zou bevriezen wanneer ik om half drie 's nachts weer naar huis moest... (oeps). En verder nog een leuk paar oorbellen van I Am, want nu ik enkele maanden gaatjes heb, konden oorbellen niet ontbreken!

DE AVOND

Woorden schieten te kort om deze lange avond/ nacht te beschrijven in deze blogpost. Maar ik kan wel zeggen dat ik ontzettend genoten heb! We kwamen eerst samen met wat vriendinnen om ons klaar te maken en wat foto's te trekken. De sfeer zat er al goed in voor we dan wat later daadwerkelijk naar het bal vertrokken. De avond was geweldig! Heel ontspannen genieten van de sfeer en de muziek met super fijne mensen om je heen, wat wil je nog meer?

En nu na al dat genieten is het nog even doorzetten richting de eindmeet!

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

​

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

​

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

​

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

​

- Toon Hermans

bottom of page