top of page
  • Laurine

Lieve Sint, hier droom ik van...


Beste Sinterklaas,

Wat is het lang geleden dat ik u nog een brief heb geschreven. En dat terwijl de wereld altijd zoveel beter leek wanneer ik u een briefje schreef, misschien is het daarom dat ik het vandaag nog eens probeer. Ik waarschuw u alvast: ik heb grote wensen, die u waarschijnlijk niet eens kunt vervullen. Maar kijk, ik probeer het toch! Hoe dan ook, is hier mijn verlanglijstje.

Ik wens ...

... een goede nachtrust. Eentje zonder bizarre dromen, maar dat ik gewoon eens kan doorslapen.

... zonnig weer en minder regenbuien, zodat ik zorgeloos naar school kan fietsen. En oh, als het dan ook meteen mag: geen tegenwind, alsjeblieft?

... net zoveel creativiteit als dit jaar.

... sterke muzikale vaardigheden op de cello. Of op z'n minst een beetje handigheid. ;)

... dat ik veel nieuwe dingen mag ontdekken, groot en klein.

... dagen die gevuld zijn met lachen.

... die nieuwe start, waar ik zo erg naar verlang.

... tenslotte graag nog de vertrouwde dingen: chocolade en mandarijntjes. Meer moet dat niet zijn. :)

Tot morgen Sint en Piet en weet alvast dat ik mijn schoentje zet!

P.S. Ik ben héél braaf geweest hoor.

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

- Toon Hermans

bottom of page