top of page
  • Laurine

Wat ik leerde van deze dag


Een hele tijd geleden deed ik al eens een artikeltje zoals deze over wat ik leerde van deze dag, naar een blogpost die ik ooit eens zag bij Irene. Nu leek het mij wel leuk om dat nog een keertje te doen, zo krijgt deze doodgewone zondag in augustus voor altijd een plaatsje op mijn blog. :) Lees je mee?

☼ Ik ben dus echt geen fan van regen, doe mij maar die Spaanse zon waaronder ik enkele dagen geleden nog mocht vertoeven!

☼ Ik heb even tijd nodig om mij aan te passen aan een nieuwe omgeving. Ik ben inmiddels een paar dagen terug van mijn taalcursus in Spanje (daarover later meer op mijn blog!) en ik moet echt weer even wennen aan het leven hier in België.

☼ Ik kan mij opvallend beter concentreren tijdens het studeren wanneer er muziek op de achtergrond speelt. Ik ga die examens knallen volgende week!

☼ Je bent nooit te oud om iets nieuws te leren.

☼ Aflevering 8 van Tales of the City is een echte must-see! Het schetst een beeld van de leefwereld van transgenders in San Fransico in de jaren '60. Je kan de aflevering zonder problemen afzonderlijk bekijken en ik beloof je dat het je niet onberoerd achterlaat.

☼ Ik zou echt úren kunnen wandelen als ik de tijd had. Maar voor vandaag was het even tussen het studeren en de plensbuien door.

☼ Ik kan me geen betere afsluiter van de week bedenken dan lekkere frietjes van 't frituur. Hmmm... Lekker!

Nog een fijne zondagavond gewenst en alvast veel goeie moed voor de nieuwe week! :)

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

​

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

​

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

​

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

​

- Toon Hermans

bottom of page